Fortfarande underbart!

Livet är fortfarande underbart. Imorgon kommer äga allting.
Planering is the shiet, målbilder ska man ha för allt
och alla ska känna hästar som Sikina-Field.
Så glad för att jag får rida denna stora polle som hoppar i princip allt,
Och efter idag tror jag att allt kommer bli bättre. Idag var första gången på länge som jag faktiskt tyckte att det var extremt kul och inte var ett dugg rädd för hindrena. Efter feedbacken vågade jag verkligen höja blicken och rida mer. Blev lite osäker när jag höll på att tappa stigbygeln, men snäll som Hon är så galopperade hon bara på och hoppade allt jag bad henne om.

LoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLove.

Hopptävling 26/4. Can't wait. (Pappa kanske kommer och kollar. Då ska jag be honom ta med sig kameran.)

Kommentarer
Postat av: Dessie

Malin due e ju så duttig så allt blir fint på tävlingen sen oxå :D

2008-04-22 @ 08:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0