Se på er mat | Vän

Se på er mat, människor! Såser, godis, chips, luftig mat, färdiglagat... Inget hjälper dig att må bättre.
Titta på "Du är vad du äter", du lär dig så mycket. Titta på deltagarnas hy. De är alldeles röda i fejan och hyn saknar lyster.
Du är vad du äter har en egen kokbok, dock från engelska serien, men det är inte sämre det. Den ska jag önska mig i födelsedagspresent.
Usch, jag vill inte tänka på vad jag brukar äta jämfört med vad jag ska.



Du är en vän såsom ingen annan. Du lär mig vad jag gör fel utan att yttra ett ord, bara en massa saker som vi hela tiden diskuterar.
Äkta, everlasting vänskap för mig.



Call me booring or whatever you want,
But I'm not interested in what you have to say.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0