Tisdag

Jag har, för ganska länge sen, insett att jag sätter upp mål som jag sen inte arbetar för. Fysiken försöker jag faktiskt att arbeta för, men när det gäller matten så är det helt dött. Matte har aldrig varit så här svårt, jag måste komma ikapp och det nu för jag har prov i morgon. DET, mina vänner, är riktigt illa. Ligger inte på den nivån jag vill ligga på.
Tur är väll att svenskan och engelskan går lika bra som vanligt. Annars skulle jag deppa ihop.

Riktigt deprimerande att det har blivit så kallt igen att det faktiskt har snöat idag. Inte mycket, men iallafall.

Har många saker jag ska göra nästa vecka, bara för mig. Jag ska träna, träna och träna, plugga fysik, matte och engelska och så ska jag träffa min mentor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0