Måndag.

Så sitter man här vid datorn igen, när man borde plugga. Fast jag ska göra det snart, matteprov på onsdag! Varför kan vi inte få ha det när Peter har repeterat med oss, vi kommer inte fatta någonting!! Vi har inte gått igenom några svåra tal, och vi får ingen repetitionslektion heller. Nej, vi gillar våran ordinarie lärare. He rocks.

Jag har en hel del böcker att läsa. Två böcker som vi ska läsa i skolan (New York Trilogy och När den rätte kommer in) och så måste jag börja med körkortsboken...
Jag övningskörde i går, jag hade glömt jättemycket!
"Just det, kopplingen var till vänster!" .. haha, suck!

Jaa, middagen jag gjorde idag var god. Kyckling med rösti, sallad och körsbärstomater. Mellanmålet var också gott, hallonsmoothie med granatäpplen :D Så gott!

På sportlovet köper jag nog min jacka...
Klippning på onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0