Rucola, Guld och Virus.

Rucolamacka är det godaste man kan äta, det lovar jag dig! Så fort jag har lagt in bilderna på datorn (vilket jag inte känner för att göra just nu, med tanke på mammas dators situation, som jag kommer till sen) så ska ni få se hur mumsig den ser ut! I morse åt jag iof Onaka, banan, äpple och havrefras, som också var väldigt gott :)

Jag,Dessie o Max såg Guldkompassen igår. Är grymt besviken på det mesta med pansarbjörnarna, förutom fighten, den var som i boken. Resten  var väll helt okej, men stoft skulle varit mjukare, enligt mig. Det ska vara något mjukt och härligt och vackert, det står ganska klart i tredje boken...
Sen så var det ju faktiskt inte Billy som var i stugan.

Har scannat våran dator efter virus, det är flera program som hela tiden påstår att de kan hjälpa oss med det, men ett av dem reagerade avast! starkt emot. Sen är det väll lite oroande också när det kommer upp varannan minut, eller hur? Hade en trojan också, så jag ska ringa Björn o fråga honom vad jag ska göra. Han får inte göra det i helgen, jag vill försöka själv först, för det är ju dumt om bara han ska vara kapabel att fixa det. suck, jag orkar inte med det.. tog typ 2 timmar igår.. Datorns kapacitet var nedsatt med 47%, internet med 39%. Helt sjukt, jag måste få bort alla virus. Det är därför den är så seg... Det är steget efter karantän som jag är osäker på, behöver vi starta om hela skiten?
Jaja, jag ringer Björn ikväll...

Trött, glad, Sur.



Datorn är frisk och tillochmed snabb!
Träffade Jenny i stan, så kul!
Vi ska till Paris ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0