Söndag, parfymmobil.

Sikina var lika duktig som vanligt i fredags, men vi hade en del problem. Vi skulle hoppa trestuds-oxer, men problemet var att det var 1½ galoppsprång fram till första hindret, så det blev inte alltid så lyckat. Gulligaste var ju när hon rev och blev rädd. Kände hur det ryckte till i hela henne när bommen ramlade <3

Blev lika impad som vanligt i lördags av mina elever. Riktigt duktiga är de!

For those of you who care, så har jag möblerat om mitt rum. Jag är nöjd, mamma däremot vill möblera om igen, men nejnej. Det får hon inte.

Bakade bullar idag också. Jag är en riktigt duktig människa ibland, jag.

Aah, NORDMAN ska ju vara med nästa vecka i melodifestivalen!!! I Like..!

Jag har gett min mobil en doft av Miss Dior Cherie..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0