Söndag,

Jag slutar tycka att det är okej när man i en välbeläst blogg nämner personer, lägger upp bilder och klankar ner på människor som man knappt ens känner. Det finns ingen anledning, man sårar och bryr sig inte ens om att det gör ont för andra. Bara för att hon ska få "prata av sig" och för att hennes humör ska gå ut över andra. Roligt att läsa vad man tycker om någon på en blogg som flera tusen människor läser. Kul.
Allt det här tyder på tydlig omognad och bortskämdhet, och någon gång borde hon inse att det fakitkst inte hjälper någon att göra så. Är man 16 år ska man väll ändå inse att oavsett relation till någon så är det aldrig okej att säga något ont om någon, än mindre nämna namn.


(Jag vet att jag har gjort något liknande, (två gånger, hur kunde jag!) och jag skäms över att ens tänka på det. Förlåt för min osäkerhet, vår kontakt var väldigt oläglig och min ilska riktades till fel person.
Förlåt för att jag tog upp det på det sättet, men just då så kändes det inte som att någon lyssnade. Jag var olycklig, och det ligger mer i det än som kan nämnas här, så det tänker jag inte göra.)

So, so sorry. Please Forgive me, and try not to remember.


Dagen till ära, här kommer Johnny Cash - Hurt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0