Fredag.

Fredag, och dagen har varit underbar.
En av de härligaste dagarna på hela året, fakitkst.
Jag känner mig hur pigg som helst, och att bara ha hela dagen att göra precis vad man vill med är helt fantastiskt.

Vaknade tjugo över tio, drog mig uppåt och gjorde mig iordning. Runt elva, halv tolv så drog jag upp till centrum med min andra flying alarm clock som inte ville fungera. Först gick jag in till Åhléns för mamma hade fått 20% rabattkupong på deras väskor, och eftersom att jag inte vill ha min älskade Longchampväska i skolan längre, (den slits väll inte så lätt, men den utsätts för en annan massa tortyr) så bevövde jag en ny som kunde ersätta den. Hittade väskan typ direkt. Samma stuk som min älskling, men svart och, såklart, inte samma kvalitet. Men fortfarande en helt okej väska! 349 kr kostade den - och med rabatten blev det 279 kr.
Nöjd gick jag vidare till TM och sa att jag vill ha något annat än min klocka, och hittade efter en stund precis vad jag ville ha! För en del är det kanske old news att jag har svårt att hitta bra hörlurar. Använder sen länge in-ear lurar, men de går hela tiden sönder! Första paret började glappa efter 6 månader (men vad får man för 89 kr?) och de paret som jag har nu har tappat ena gummisaken, plus att högra "sladden", eller vad man ska säga, inte håller ihop, så man ser koppartrådarna. Så jag har varit på jakt efter ett par kvalitetslurar ganska länge, och hade spanat in mig på de jag ville ha. Och där hängde dem! Perfect, tänkte jag, sa "dom vill jag ha", frågade vad dom kostade (återigen 279 kr, mitt nya lyckotal ;) ) och så ville han bara ha 80 kr av mig så jag har till och med pengar över! Tänka sig :)

Sen när jag hade kommit hem så ringde Dessie o frågade om jag ville gå på bio med dem ikväll. Så kvart över nio ska vi se I am legend med Will Smith, I can't wait!

Älskar denna låt!
Live - Overcome


Puss på dig.

Kommentarer
Postat av: Dess

Hihi,va bra att den dagen va en utav de bästa´det här året. Det va kul me bio iaf..å okej,jag kanske borde få en sjua i skrajjhet då ;)...pusss

2008-01-28 @ 11:29:55
URL: http://dessaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0