Jag kan säga Nej, jag är inte rädd.

Jag håller på att få krupp, jag måste ta tag i det.
((Tack, Tack, Tack. Det behövdes.))

Jenny och jag gick en promenad i går. Vi har knappt hunnit prata på hela jullovet, som vanligt så slutade vi inte prata förrän efter en halvtimme efter det att vi kommit till där vi måste gå olika vägar. Men vi lyckades prata om mycket iallafall.Säger då det. Den dag vi inte längre har något att prata om, det är den dag då någon av oss inte längre finns.

Haha. Gjorde IQ-test igår, man kan göra ett på illustrerad vetenskaps hemsida. Låg på en nivå på "övernormal" och låg runt samma resultat som en collegestudent. De rekomenderade att man skulle vara 18+, så egentligen är jag nog lite smartare (haha)
Upp till bevis på högskoleprovet i vår iaf.
Björn fick 1,5, så det måste man ju klå.
På tal om högskoleprovet. När jag och pappa åkte till Paris så satt jag bakom några killar som började prata om högskoleprovet. Den ena hadegjort det tvågånger och första gången fick han "bara" 1,8, men andra gången fick han 2,0, så då var han nöjd.
Jag vill också vara så smart att det är smått pinsamt att få 1,8...


För att The Who är The Who, och därmed äger alla band genom tiderna.
(de är helt übersöta, jag menar kolla på dem!)
The Who-I Can't Explain




Här har ni det officiella beviset på att man INTE bli cool av att röka. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0