Jag ljuger så bra.

Jag ljuger så bra! Till och med för mig själv. Den där hostmedicinen är värsta dunderskiten, så nu får jag ut alla bacillusker. Det betyder att jag har blivit riktigt förkyld och att mitt huvud, som vanligt, inte samarbetar med mig.
Vilket betyder att jag även i morgon kommer att missa skolan. Buhu för mig.

Imorgon ska jag försöka plugga lite mer fysik, jag var faktiskt otroligt duktig idag och gjorde två uppgifter som jag bara förstod hälften av, så jag ska läsa den delen igen, plus nästa del så jag är riktigt förberedd till på torsdag. Det är väldigt dåligt för mig att jag inte har matteboken här, för jag missar nog en hel del kan jag tänka mig...
(tittade just på shemat, vart har idrotten tagit vägen?!)
Resten av dagen kommer nog gå åt till att titta på stolthet och fördom (A). Kanske att jag läser lite svenska också och försöker förbereda mig så mycket som möjligt för min intervju med mamma och för allt observerande jag ska göra på hennes femåringar :)

Emma var här igår :):D
Börja aldrig klia den kvinnans händer eller fötter, ni får aldrig sluta!
Promenaden till och från centrum tog på mig extremt mycket. Jag hade ont i huvudet 3 timmar efteråt och gick lite som en död zombie.
Men vi hade kul iallafall.

Eftersom att jag var hemma hela dagen igår så hade jag alltså inga lektioner igår :( Therese var så snäll och tog dem åt mig, tack så mycket!! Jag hade inte klarat av att vara i stallet igår... Vill inte heller säga någon dag då jag kommer att vara frisk, för de mål jag har satt upp hittils har jag bara sprungit förbi..
Men jag är i alla fall ledig på fredag, så kanske att jag orkar med o rida då! Hoppas kan man ju alltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0