Måndag, Frisk!

Jag kan äntligen säga att jag är FRISK! vilket unerbart ord det är...
Fast jag har huvudvärk, så lyckan är något dämpad..

I am Legend var läskigare än jag trodde att den skulle vara, och nu måste jag se två filmer till! Suck, jag kommer bli fattig.

Lördagen gick bra, men hade lite ont i huvudet när jag kom hem, jag är ju inte så van vid att jobba, numera.. dumma sjukdom, vad det nu var. Säkert något stressrelaterat.
Sen lyckades jag äntligen få tag på Jenny, så hann vi bara prata i typ 20 minuter.. Ska ringa henne ikväll, har knappt pratat med henne på hela förra veckan!

I söndags var vi och hälsade på Björn i Linköping. Han gick upp typ 20 min innan vi kom...
Vi gick runt i Linköping, GRYMT mycket affärer de har i den lilla staden! I like... Men eftersom att Björn var med så kunde vi inte gå in i några..
Sen avslöjade han två av sina polares bd, så nu ska jag allt bra hålla koll på honom ^^ Han skulle också skaffa en, när han har fått en kamera.. Det var vad han sa iaf...

Björn i solen. Bilden var helt by accident, helt plötsligt svängde han höger när jag skulle ta kort...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0