Onsdag, trött!

Igår var en halvbra dag,
Låg i sängen och drog mig, darrade av huvudvärk i 45 min innan jag drog mig upp ur sängen, enbart för att jag skulle få rida på kvällen.
Fick rida Sikina, den underbara. Och vi hoppade... Kände verkligan av min nonexicisting activity under dessa 4 ½ veckor som jag varit sjuk, redan efter halva uppvärmingen. Efter uppvärmningen uppmanade Anna mig att säga till om sjukdomen hade satt sina spår.
Men jag genomförde hela lektionen, och är lite stolt över mig själv. Men jag var så trött så steget innan hindret var jag tvungen att lägga handen mot halsen när jag hoppade, för jag orkade inte annars.
Sikina och jag har mycket svårare i vänster varv, vad vi än gör. Man märker det i hoppningen, för det är där man märker mest att hon gärna "skakar av lite överskottsenergi", so to speak..
Överaskning också när en som jag har gått i samma skola med sen 1an skulle ha Sikina efter mig.. Trevligt o träffa henne... Tror jag.

På fredag blir det hoppning igen (vi är tydligen 12 stycken i våran grupp numera! men alla kommer inte alla gånger..) och kanske på lördag också, vi får se. Beror helt på de andra i gruppen.

Idag åt jag muffin till lunch, men jag orkade bara halva så resten åt jag till mellanmål :)
Onyttig dag, helt enkelt.

image7

Sikina och jag.
How much don't I love her?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0