Rensa era auror.

Allvarligt, jag måste var den mest optimistiska människa jag mött idag. På hela veckan, för att vara ärlig. Den här vintern verkar vara riktigt unken för alla,
men sluta klaga era små pessimister.
Phoebe skulle plocka bort massa saker från era auror, ni deprimerande människor.

Allvarligt, är grymt besvärad av hela sommarsituationen, men jag bara vet att det kommer lösa sig och jag kan inte få som jag vill om jag inte tar chansen. Det kommer att vara värt det.
När det gäller skolan så har jag inte lite att kämpa med och fortfarande ett betyg att oroa mig för. Är så sanslöst korkad att börja plugga till slutprovet i fysik dagen innan.
Vad gäller retoriken så kan det bara ta sig. Klart man inte blir bättre om man inte får någon hjälp. Grr.

Vistt. Vintern kunde ha varit hundra gånger bättre, saker kunde ha skötts lite smartare. But who am I to cry for lost times? Skit samma, jag har 83 år kvar att leva, inte tänker jag vara felfri hela tiden. Jag gör misstag och jag är feg. Den som inte har insett det måste vara blind, för det visar jag ganska tydliga tecken på.


Gillar inte att börja bråka och argumentera mot dig, men varför gör du det så omöjligt att låta bli? You know what sets me off..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0