Sjuk, snart frisk!

Feeling a lot better today,
så jag tror att jag klarar av skolan i morgon, trots att det är samhällskunskap heela dagen... Suck.
Läst ut andra boken i den mörka materian.. Ooh.. Ska hem till mamma ikväll, eftersom att pappa ska till italien och då vill inte han att jag ska vara hemma själv, "nu när jag är så sjuk". Suck. Det gör mig verkligen ingenting, JAG blir Så glad, Så!!!
(märk inonin!)

Wohoo , GG på tv! Love them.

Jag har haft så härlig dag idag. Lyckades faktiskt sova ganska mycket, har inte hostat ALLT för mycket och min näsa är friii! Har kollat på Pretty Woman och Notting Hill... Så mysigt!

ÄLSKAR Donna Karans kläder, btw.

image5

Jag tror många förstår varför..

Ses eller hörs, vad du nu väljer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0