Sjuk,sjukare,sjukast!

Sjuk är man när man har förkylning,
Sjukare blir man när man när man också får ögoninfektion
Sjukast blir man väll ändå när man på det får frossa?

Är ytterst besviken för att jag inte lyckades komma iväg till Sofi, jag hade åkt dit om jag inte hade blivit sämre. Men när man först har den vanliga piss-mensverken i ryggen, helt plötsligt ont i magen och huvudet och sen tillslut knappt orkar stå och blir anfådd av att gå till matbordet, då inser till och med jag att jag kanske ska stanna hemma iallafall.

Har sett så mycket tv att jag tagit igen för hösten, som enligt min åsikt har varit NÄSTAN tv-fri.. haha, eller kanske inte...
Men lite chokad blir man när 900 minuter med CSI bara flyger förbi!

Vill inte låta sädår typisk jag-trivs-inte-med-min-kropp (för det börjar jag nästan göra, har iaf accepterat mina undebara gener), men jag har faktiskt GÅTT NER 1 kilo under julen. Halvt otroligt!

Men nu är det dags för pappa och mig att göra italienskt kaffe, så vi hörs väll senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0