Skräp, skräp och lycka

100% lycka när jag faktiskt fick mvg i matte C. Hade inte vågat hoppas på det, lät inte så bra när han började prata, men så gav han med sig :P Haha närå. Men nu i D-kursen så rekomenderade han mig o satsa mer på delproven, vilket jag absolut tänker göra. Jag ska börja plugga mer, Promise. Ni får ta och påminna mig, vänner. Lördag och söndag ska jag plugga, får se hur mycket jag orkar på lördag eftersom att jag ska jobba hela dagen.

Rensade bland en massa papper idag. Pappa ska låna ut mitt rum lite nästa vecka, och jag måste ha någon stans att plugga. Det funkar liksom inte alltid framför TVn.. ;) Inte matte iallafall, inte fysik heller och det är de ämnena som jag behöver koncentrera mig mycket på. Engelska och svenska har jag lätt för och tycker att det är roligt, så även om jag skulle behöva öva på det hela tiden så erkänner jag att det kommer lite i sista hand.
När jag plockade med alla papper så blev det en ganska så stor hög som jag kände att jag kunde slänga. Var riktigt stolt med resultatet: tre mycket tommare ytor.
Hittade hur mycket blanka papper som helst! Två skrivböcker som knappt var använda...

Usch för frysta grönsaker. Färska ska de vara! Ruccola, tomater, granatäpplen. I Love.

Ridning i morgon också!! Weei, Lycka! :)



HAHA, tjuvlyssnat äger,

En stor, plufsig och spritdoftande alkis kliver in på tunnelbanan och ser sig om efter en plats. Eftersom ingen vill att han ska sätta sig brevid en så ignorerar alla honom. Efter lite betänksamhet sätter han sig brevid en person som sitter och tittar ut genom fönstret.
Alkisen: Jag vet vad du tänker.... varför skulle han sätta sig just HÄR?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0