Snart frisk.

Gick ju hem igår,
och i morse var min hals sämre än någonsin. Jag kunde knappt viska och vägrade hosta på grund av smärtan.
Var hos läkaren, men det är varken virus eller infektion, så jag fick lite hostmedicin. Den är faktiskt god!
Missade ytterligarehoppning och i helgen ska jag vara hemma och kura mig, så då missar jag mer ridning.

Pappa var i alla fall gladare än jag var över mitt betyg. Han menar att det är som det är, och att jag faktiskt fick mvg i matte c, och att jag inte ska plugga ihjäl mig för att få bra betyg. Jag är inte missnöjd med mitt betyg i fysik, jag kunde inte ha fått något annat med min dåliga insats, men jag är missnöjd med hur jag skötte situationen. Det ska i alla fall ändras. Jag har nästan hela helgen på mig att plugga fysik, svenska och engelska, så det blir nog bra. Sen har jag väldigt lätt för engelskan och svenskan, så de borde jag lätt kunna få mvg i. Sen får jag ju jobba med fysiken i 1½ år, och så har jag ju självfallet kemi att se fram emot... KUL.

Emsi kommer och förgyller mig helg och hedrar mig med ett besök, så jag tror att jag kommer att vara nöjd och belåten på söndag.
I miss her!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0