Klippning och dag med kusinerna

Hej hopp,
är hemma från att ha tillbringat en dag med kusinerna på stan (mest NKtror jag, ni får veta mer snart), natten hos dem och klippning sen på morgonen, privatlektion på lunchen.
Dagen på stan hade nog varit underbar, om vi inte hade sett väskan V skulle köpa packas upp på NK, för att vara såld 30 minuter senare, och då inte till oss! Vi tänkte att "visst, dom har nog inte ställt fram den än! Vi går tillbaka om en stund.." Kommer tillbaka lite senare, fortfarande ingen väska. Vi frågar och får svaret att "nej, den har vi inte. Gå upp till DKNY och fråga!" Okej, värt ett försök, men där hade de inte den rosa väskan vi var ute efter. Skit. Vi traskar vidare till andra väskaffärer, but no luck. Vi går tillsist tillbaka till NK och säger att vi såg väskan packas upp."Jaha, men den är såld..." vi: "kommer ni beställa den igen?" NK: "Nej, vi kommer inte att beställa hem den igen..." Otrevlig människa i kassan som var 0% samarbetsvillig. Förstörde dagen för V, förstår henne. Har man suktat efter en väska i 6 månader och tillsist kan köpa den så är det lite surt när den blir såld rakt framför näsan på en...
Jag hittade två böcker på engelska som jag bara längtar efter att börja med. Vad gör jag här egentligen, ja borde börja läsa dem NU.

Kort hår igen! Yaj! Nu kan jag få lite form som håller :)



Skulle vilja höra med Sofi också ifall vi skulle ses något i sommar. Beror på hur veckan innan ridlägrena ser ut, så jag får väll se på torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0