Nära döden

Förutom att nästan ramla från en 4 m hög stege o typ slå ihjäl mig, så har jag idag köpt två eng. böcker, New moon av Stephenie Meyer och en kort bok (130 s) av Paul Auster som jag inte kommer ihåg vad den heter just nu. rolia var att det skiljer kanske 450-500 sidor mellan dem - men kostade lika mycket.
Ska önska mig Paul Austers samlade verk i födelsedagspresent :D Engelska helst, är ju det språket jag läser flitigt just nu. Har läst 1/5 av Joyce Carol Oats bok The gravediggers' daughter, så jag har en del kvar innan jag kan börja med New moon :( Men imorgon har jag bara två saker inplanerade, och ikväll kommer jag att ligga uppe en bra stund :) Jobbiga är ju bara att eftersom att jag inte är van att läsa på engelska så blir det lite blaha ibland.

Sikina var i mitt undermedvetna när jag höll på att ramla. Starka känslor för henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0