Lov

Det långa påsklovet är här.
Idag var pappa hemma tidigt,
och igår satt jag och Jenny och pratade lite för länge. Väldigt bra diskussioner, dock, och våra lika åsikter är så tydliga ibland, precis som en av de få skillnader vi har.
Träffade en gammal kompis vid namn Anna idag också, vi gjorde en klassiker när vi skulle träffas först och gick förbi varandra, ha!
Morgondagen blir det plugg, plugg, plugg. Lördagen samma sak, den första fria lördagen på länge. Söndag är jag i Enköping hela dagen, måndag ska jag försöka övningsköra och gå en sväng. Tisdag och onsdag ska jag vara i stallet på påsklovsaktiviteter, och torsdag + fredag fortsätter Dessies kulturutbildning. Björn fyller år på fredag såman får väll ringa och gratta, sen är det ridning igen. Hade ju tänkt rida för Sophie, men eftersom att jag inte har några pengar så kan jag inte det. Söndag är allt back to normal, undrar om det inte var US möte då, det får jag ta och kolla upp.
På torsdag invigs också gallerian i Vällingby, den ska man gå på.
Jag orkar inte riktigt skriva något duktigt just nu, kommer i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0