Veckan, allt möjligt!

Börja om igen, tack!
Veckan kunde inte börjat bättre, hade tre helt glädje fyllda dagar. Måndags fick jag äntligen tillbaka mitt busskort och åkte för att lämna tillbaka mitt gamla.
Tisdagen blev jag äntligen klar med designmodellen (Friggeboeden)

Jag dissar H&M
Onsdagen var jag ledig på förmiddagen och städade upp hemma, jättefint blev det i köket. På eftermiddagen åkte jag in till stan för att köpa lite nya grejer, helt underbart var det. Hårddissar H&M nu, deras storlekar är felproportionerade för mig.. Gick istället in på Åhlens, köpte trosor o en ny sportBH som jag velat göra länge. Använde då mitt presentkort till det...

I like Kicks
Gick ner till Kicks för att köpa ny mascara och försöka hitta en bra foundation i en vimmlande värld full av hemska sådana... Stod där vi Dior ett tag (använder deras mascara, dels eftersom att det är dubbelt så mycket i en sådan som i vanliga, men inte dubbelt så dyrt, dels därför att jag gillar den) och så kom det fram en gullig expedit och frågade om jag ville ha hjälp. Lättnad!! Jag accepterade hennes hjälp och hittade en mjuk, dryg och ganska så dyr sådan. 625 kr blev det och så sa hon att om jag handlade för 800 så skulle jag få en gåva från Dior, men det hade jag inte råd med. Men gullig som hon var så fick jag det iallafall! Mascara, ögonskugga, kajal, foundation, prafym och en ny necesär. Min vecka kunde ha slutat där, så hade jag blivit glad!
Mamma tycker så klart att jag lyxar när jag handlar för så mycket, och det tycker jag också, för nu har jag inga pengar kvar. Haha, oops. Fast jag ska ju få min lön också.

Tävling
På lördag så är det dressyrtävling. Med det flytet jag har haft i veckan, så kommer jag nog att vara ganska så farlig. Om jag bara kan få kläm på de där högergaloppfattningarna så ska det nog lösa sig...

I don't really want to think of the end. So I say as Hagrid: What will come, will come, and we'll have to face it when it does.
There is no point of arguing, but if I'm not happy in this situation, then what am I else suppose to do?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0