Alla dessa bloggar

Det finns så otroligt många bloggar, men jag anser att knappt hälften av dem är värda att läsas.
Underbara Anna, däremot, hennes blogg ska man läsa flitigt, för hon säger sånna himlans bra saker och säljer så snygga tröjer..
Sen är det klart att man kan bli helt besatt av en bloggare, jag var nära på att bli beroende av Alexandra Nilssons blogg, vilken jag inte ens tänker länka för att hon inte säger något vettigt. Pinsamt att erkänna, vad bryr jag mig om hennes lyxiga liv, där hon shoppar för runt 10.000 kr i månaden. (jag shoppar inte ens för så mkt pengar på nästan 2 år). Hon har allvarligt talat ingen koll på vilket slöseri av pengar allt shoppande och fikande är. hon säger själv att hon inte vill veta, men ska hon börja betala räkningar om ett par år så måste hon väll för f*n ha koll på sånt?
Tillochmed jag har stenhård koll på mina utgifter och jag riktigt äcklas av hur mycket pengar som bara går åt till strunt. Inte för att man inte förtjänar det, dock, för det gör man, from time to time.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0