Design

Nu har jag ändrat om lite i designen, snart ska jag lägga till fler kategorier.

Jag har upptäckt att det är bra att sitta vid datorn, för när man sitter vid TVn blir man så uttråkad och blir bara sugen på att äta massa saker.
Jag vande mig av vid att gå och småäta ett tag, men nu är jag tillbaka i det igen, så nu inrättar jag ett avtal med mig själv. Förra året hade jag o Saiman ett avtal, men nu ska jag klara mig själv. så håll koll på mig, för fram till påsklovet sk jag bara äta "nyttiga" saker!! Inga bullar, kex, chips, (godis, men det får jag ändå inte äta), läsk, o'boy, inte ens tårta eller glass. Så nu är det hård diet med Smoothie, äpplen, bananer, appelsin, min favvo granatäpplen, kiwi och självklart avocado. Saft får jag dricka, däremot och eget kolsyrat vatten. Annars skulle jag nog inte klara mig lika bra från skåpen. Och ska det nu ätas något så blir det salta pinnar, punkt slut.
Fram till påsklovet är ju en baggis...

Dessie, jag och Max våldgästade Mattis idag och spelade Guitar Hero 3, wooho! Blir bara bättre och bättre!

Väntar på mitt halsband!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0