Mamma 50 år!

Mamma fyllde 50 idag, Grattis åt henne!

Jag och Björn gav henne en iPod shuffle och frukost på sängen kl. 7.15 imorse. Jag har inte varit uppe så tidigt på typ en månad! Men men, det var inte alls farligt, folk går ju faktiskt upp tidigare än så på mornarna ;)
Dagen tillbingade vi på Cinderella 2 i Sthlm Skärgård, vackert som vanligt.

SATC rally på TV ikväl, det här inlägget tog oerhört lång tid att skriva, och hur mycket har jag skrivit egentligen?

V fick sin väska! Vi är alla så glada för hennes skull, orkar inte förklara vad som hände för egentligen var det just det - den hade inte sålts och allt var ett missförstånd (?)


Igår läste jag ut en av de böckerna jag köpte i söndags - Twilight av Stephenie Meyer (Engelsk utgåva) Den var jättebra, och slutade med att man fick läsa en del av andra boken - sista meningen håller på att ta död på mig, spänningen!! Den är så himlans spännande hela tiden, men vill bara sluka den. Man blir verkligen kär i de två huvudpersonerna, och deras förhållande är något man verkligen längtar efter. (ehm. med ett undantag..(?) Faktumet att han är en vampyr..)
Andra boken heter New Moon, tredje Eelipse.

J och jag har kommit fram till att vi ärotroligt sämst ifall vi inte ses förrän nästa lördag. Tur att det finns telefoner...

Nej, nu ska jag ha en riktig uppesittarkväll, efter SATC som slutar om en stund ska jag kolla på Mona Lisas leende som mamma spelade in åt mig i söndags.

Talk to you soon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0