So you think you can dance

So you think you can dance är ett sådant underbart program.
All glädje som finns i dansen är så medryckande, känslorna har en möjlighet att bli så överväldigande.
Jag vill så gärna lära mig dansa. Quickstep får hela mig att ryckas med; glädjen, farten är så underbar och dansen bara strålar värme.
Det finns så många bra dansare, varav mångas liv påstås bero på denna fritidssyssla. Känslorna de flesta av dessa människor förmedlar är beviset på att de kommer göra allt de kan.

I höst måste jag ta mig mer tid att röra på mig. Det här funkar inte... Jag ska börja en ny rutin varje måndag att planera veckan. Första dagen varje månad ska jag kolla hur mycket pengar jag har och vad jag ska göra med dem.
Jag håller också på att spara pengar till en resa.
Efter sommaren ska jag ha sparat ihop 8.000, minst. Då ska jag också ha fixat internetbank, och i och med att jag kommer vara 18 då så kommer jag också ha ett större ansvar för min ekonomi.

Det säger jag alltid. Snart men inte nu.

Kommentarer
Postat av: Dessie

Ja,men till hösten har jag tänkt att om vi hinner,kan vi börja dansa :)...bra idé?

2008-04-02 @ 09:11:00
URL: http://dessaan.blogg.se
Postat av: Malin

Låter skeeta bra, de!

2008-04-02 @ 11:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0