-Dessies inlägg.

I morgon kommer att vara en bra dag. Jag kommer att gilla morgondagen,
pizza,
Glace au four,
och så börjar ju Dessies långa kulturella utbildning.. haha. Kan du tänka dig, Björn, hon har inte sett Star Wars filmerna, somnade till första Sagan om ringen, har inte hört talas om Mel Gibson, känner bara till Monty Python och John Cleese och ler lite prövande när jag frågar om klassiker som Macken, Stinsen brinner, Grisen i säcken... Och för att avsluta det hela, så har hon missat Stolthet och fördom-serien!
Dessie, det är inte så att jag menar något illa, du har bara missat så mycket!!!
Men det är jättebra, för inse hur många timmar av planerat TV-tittande vi kommer att behöva använda! :D:D
Sen är det så, att jag blev uppväxt med pappa och Björn. Så det är deras fel att jag inte bara gillar Mel Gibson-filmer, James Bond-filmerna (har du sett dem förrästen?? Har inte frågat dig det.) och en hel del av sanslösa Mythbusters har varit inne i bilden också.
Så det har format min humor helt enkelt.
Hoppas det inte är för sent för att forma din ^^
moahahaha, The terror begins.. dina ögon kommer rinna av ansträgning, dina käkar kommer tigga om snyftare, och du kommer att svara varje fråga på alla prov med saker som "men måla om skiten då!!!", "-A black sheriff?!?!?! -Why not? It worked in the Blazing Saddles!",  "My precious!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!", och din sarkastiska sida kommer att få en touch á la Cleese,
och, såklart.
Hon kommer att omedvetet öva sin nya Silly walk dagligen...
Aah, we ar going to SO much fun!!

Kommentarer
Postat av: Dess

Hihi,jaa,men vadå..nu har jag bara nååågra filmer kvar å så..det kommer bli asbra med min filmutbildning..ser oxå fram emot den :):)..puss

2008-02-12 @ 13:27:09
URL: http://dessaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0