Islandshäst och tävling

Var och red islandshäst idag med några i klassen, orkar inte riktigt skriva om det just nu för jag är så grymt trött, haha... Helt slut har nästan velat gå och lägga mig i typ 2 timmar...

 Anledningen till att jag skriver är för att jag tänkte vara med och tävla i en tävling som Alexandra Nilsson anordnar på hennes blogg http://kissie.blogg.se. Tävlingen sponsras av http://bagsandfashion.com

Jag tycker att den söta lilla nallebjörnen ska heta Prins Nilsson. Inte för att Alexandra heter det i efternamn, men han påminner mig om Herr Nilsson, Pippis apa...
Jag har nog ingen större aning om varför, men båda har något av ovanliga relationer runt sig..
Herr Nilsson "ägs" ju faktiskt av världens starkaste flicka,
Och Prins Nilsson lottas ut av världens minst orädda flicka...
(Prins också för att han är så himlans fin!)

Kommentarer
Postat av: ';..;'

Jag var/är bäst:P

2008-02-08 @ 11:05:29
Postat av: johanna

grattis ;)

2008-02-09 @ 17:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0