Lördag, trött igen.

Nu har jag bytt ut ordet "sjuk" mot "trött", och tänker missbruka det ett tag. För det är det jag är och kommer att vara ett tag.

Det hinner hända så mycket på 4 veckor. Man hinner tappa så mycket muskler, och jag kommer vara jättetrött i morgon, det kan jag ju helt klart räkna med. Sen får jag väll skylla mig själv om jag ligger och läser till 24.00, men detaljer...
Idag var det kul iallafall. Jag är riktigt stolt över mina elever, de var jätteduktiga!!! Vilken förändring mot förra gången. En del av hästarna var ganska så pigga, i och för sig, men tycker ändå att de var lite mer med.

Kinisen var helt underbar, både igår och idag. Idag hade hon kanske lite brottom, men det är bara bra. Det är jobbigare att samla henne än att driva fram henne (eller ens Chakira), för det är en hel del som ska samverka.

Prov i staden och framtiden i fredags. Är ändå ganska så nöjd. Kom kanske inte ihåg alla namn, men jag skrev ändå på 5 fem frågor, precis som man skulle.

Islandshäst på torsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0