Jul, nyår.Allt.

Jul hemma med pappa, Björn, Farmor, Carina, Tobbe, Maria, William och Vera.
Fick många fina presenter, är jättenöjd. Julen var lugn som man vill ha det, fast jag är lite störd över att snön kommer först nu. Klimatet blir bara värre och värre.
Usch för ökad växthuseffekt!

Nyår var jag, Mamma och Mats hos Agnes, Veronica, Kerstin och Mikael. (kusinerna). Vi "unga" klådde dem i Singstar :D Inte för att det är vinna eller förlora, framförallt så gäller det ju att ha kul... Men endå :) Lilla Kyra var jätterädd för alla raketer. En del hundar är ju hur lugna om helst med sånt, men inte Kyrisen. Dagen efter så var hon hur söt som helst, hon är för rolig när hon är glad! Hon bara skrynklar ihop hela ansiktet!!!

I mellandagarna var jag sjuk. Jag hann rida lite innan och träna lite unghästar, men sen var det kört. Feber, huvudvärk, alldeles för ont i halsen, lock för örat.. Låter som en förkylning för mig! Gick på magnecyl i flera dagar, och igår när jag äntligen började känna mig pigg (förutom att jag hostade hela,hela tiden), så börjar mitt öga vara. Det är mycket bättre redan nu, men jag sov inte mycket i natt, kan jag ju säga. När jag inte hostade så störde mitt öga mig.

Förhoppningsvis så kan jag åka till min älskade kusin imorgon iallafall.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0