Sådan är jag.

Jag tror att ingen föds ond, varken djur eller människa. Eftersom att det var det första som kom upp i  mitt huvud om mig själv säger det väll något för den som är psykolog... Eller kanske inte..
När jag inte är i skolan är jag antingen i stallet eller beundrar mig själv för hur mycket jag orkar.
Tror själv att alla förväntar sig mer av mig än dom borde, men egentligen vet jag itne om det stämmer. Troligen är det så att jag bara är lite för glömsk ibland och märker det mer själv än andra..
Skilda föräldrar vilket är en mycket,mycket bra sak i detta fall... Brodern är i Linköping. Har en katt som absolut älskar mig, det är jag 100% säker på. Han blir sur på mig när jag är hos mamma, men uppträder bara surt en dag eller två. Time is key, right?
Saker eller personer jag aldrig kommer glömma håller jag för mig själv.

För allas upplysning så har jag prickigt el. randigt hår... Man måste se det för att tro det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0