Stallet

Var i stallet igår och idag.
Red inte igår, för jag kände mig lite smått krasslig, så jag täntke spara mig till idag. Red i morse, alltså, och kände mig så mycket bättre efter det! Sen har jag haft lite lektioner också..
Agnes fick Herbert o Liv fick Måns förresten! Det verkade gå jättebra för dem, hann bara kolla kanske fem minuter, men jag tror att det kommer gå jättebra :)
Jag fick Sikina dådå, både fredagar och lördagar! :D:D Superlycka, säger jag bara! Fick till och med till en ganska så bra fattning i galoppen, övergången kändes så grymt mjuk. Hon var lite svettig efteråt, men det kan hon ta :):)

Lyckades ÄNTLIGEN få tillbaka mina pengar också. Jag har ju tänkte gå och lämna kvitton och allt sånt, men det har aldrig blivit av direkt...

US möte i morgon!
Sen hem och plugga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0