Hästar!

Vilka underbara djur dessa hästar är! Jag tycker mycket, mycket om dem, och i sommar ska jag verkligen satsa på lägret.
Med den gruppen jag rider i red vi runt golfbanan, jättekul var det, men Sikkan var lite pigg, för o inte tala om hur irriterad hon blir på alla flugor. Med min J3a red vi en annan runda, det var jättekul,(red Flash, han var hur härlig som helst!)
Brände mig på armarna.

Totalt värdelöst inlägg, men whatever.
Jag o Sikina på fyra på KMhoppningen, pappa spelade in så nu är jag enormt taggad för att övaövaöva.

Hästar som betyder något

 Little Striver

  Eternal Flame, Rest in peace

  Sikina-Field

Älskar dessa märrar, men några andra jag aldrig kommer glömma är Pascal, Valentina, Tatjana, Ice Man, Eternal Power, Fantom, Le Bri. Ni betyder så mycket, har gjort ett så stort intryck. I lovelovelove you.

Något är konstigt. För att förstärka en mening eller ett ord så skriver jag det tre gånger. Varför?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0