Aktiv

Jag och J har varit oerhört aktiva den här veckan. Gått 4 kvällar, runt 1½ -2 timmar, och igår så cyklade vi också innan, otränade som vi var. Haha, hon trodde inte på mig när jag helt seriöst satte upp målet att cykla upp för Maskbacken i september.
Det gjorde hon iof rätt i, haha. Aldrig att jag kommer klara det!!
Hoppning idag, underbart som alltid. Var lite smått nervös i och med att det var första gången som jag hoppade bana sen jag ramlade av för två veckor sen. Förra veckan hopade jag inte.
Stallet hela helgen: Jobbar o rider ju i morgon, och sen på kvällen är det tävling så det tänkte jag titta på. På söndag ska jag åka ut till stallet runt tolv tänkte jag, sen ska jag hjälpa till o bygga om jag kan, annars så pysslar jag med Sikina. J kommer väll ut sen så ska jag visa henne en del saker, sen är det hennes tur att rida. Efter det så är det tävling!! Ser så fram emot det :D:D ben ben ben... hoppas de inte tagit slut bara!

Ska boka klipptid i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0