Upp Till Bevis, Vänskap

Jag är antingen helt körd på fysikprovet, och har helt fel i att jag tror att jag klarade mig helt okej.
Eller så gick det helt enkelt bra.

(Haha. Heelt underbart, I love,love,love it)

Paris ska bara bokas, sen är det bestämmt till 100%.

I want to be your friend for ever and ever and ever and so on.
Vi har gått igenom det mesta, och jag skadas när du skadas.
Vi känner varandra så väl, våra tankar är de samma.
Jag skulle inte klara en dag på egen hand, om jag inte visste att du alltid skulle stötta mig.
Jag är glad att du inte gav upp, att du fortsatte ropa och inte slutade spring.

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

åh PAris *Suck*
jag vill emd till paris!
kramar!

2008-05-23 @ 10:50:22
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0