Hur lyckas jag?

Jag upplever just nu det tredje symtomet för att vara på god väg på atb bli sjuk.
Jag har haft huvudvärk, lätt täppt i näsan och har just nu ont i halsen.
Suck, att jag alltid lyckas! Tredje gången i år, hoppas dock att det blir varken en månad eller en vecka den här gången, för en vecka har jag ju inte tid att vara sjuk. Jag ska ju tävla på lördag, och förra hopptävlingen missade jag eftersom att... jag var sjuk!!!

Nej, tors-sön kommer bli extremt aktiva för min del..
"Hard work, work, work"
Oerhört roligt kommer det bli i alla fall!
Och jag har för första gången på kanske 2 månade uppdaterat min spellista på iTunes och min iPod. Inte lyssnat igenom alla låtar, däremot, och jag har ju itne plats för alla på min lilla iPod (1 GB).
Inte tänker jag köpa en ny, däremot, för jag vill köpa en kjol, en klänning, två tröjor och spara till resa till Paris, såklart, där jag också hade tänkt shoppa. Kjolen kostar 1100 kr, tröjorna o klänningen runt samma pris. Gosh, vad jag skämmer bort mig själv, men jag kör på kvalitet före kvantitet. :D

Nu ska jag lämna er till era egna filosofiska tankar och försöka att inte somna, för vi ska snart få gäster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0