Så skrattretande

Orka vara så inne i att var ung och vild att man stör sig på vad som krävs för framtiden.

Sikina var lika underbar som vanligt, trots att hennes fjolliga sida märktes av. Gillar att det hinder vi haft kanske minst problem med var det jag valde att klanta mig på. Oh well. Sista hindret bara skulle jag över, Över, verkligen över ordentligt. Ingen tvekan, ingen knocka mig själv, inget låsamigochgåföre som jag så ofta brukar göra. Usch vad pinsamt när jag tänker på hur jag har ridit mot hinder under hösten. Stackaren <3
Ska kolla på filmen pappa spelade in också :D:D Han var ju o filmade :D

Allt annat under helgen gick bra, men mina schemalagda dagar börjar spricka lite i kanterna, så jag måste plugga extra mycket i veckan nu. Sen får jag inte försumma fysiken bara på grund av matten, det går inte.
J ska såklart komma över och kolla på när jag hoppar (ha, filmen pappa spelade in på mig o Sikinisen alltså), spela Mariokart till Wii och prataprataprata. Kanske att vi byter Paris till NY om vi får för Papi..? Paris kan vi ta nästa sommar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0