Så underbart.

Det har varit så underbart med allt den senaste tiden att jag bara sitter och väntar på att det ska vända. Helt omöjligt att det kommer att vara länge. Helgen vet jag kommer bli underbart kul (ringer er i morgon, flickor!) och nästa torsdag kommer det att vara full fart. Den helgen kommer att vara spännande, hopptävling då.

Bästa programmen på TV just nu
So you think you can dance Scandinavia - Danstävlingar funkar alltid, men SYTYCD tar priset. Grymma dansare, grymma domare, underbara koreografier. Bästa dansprogrammet ever <3 Kanal 5 torsdag 20.00
Cashmere Mafia- bästa tjejprogrammet, helt enkelt min framtidsvision. Karriärskvinnor med snygga kläder och underbara väskor. TV 3 måndag 21.00
Grand Designs- Fina, ibland extrema hus byggda i England där man får se hela processen. Jag och pappa sitter och skrattar ihjäl oss när programledaren förvånas över hur smarta svenskarna är med deras husbyggen: Isolering som är så bra att man knappt behöver värma huset, TREdubbla glas som man kan ÖPPNA och tvätta INSIDAN med persienner INNE mellan glasen, och såklart de vattensnåla toaletterna. Det är för roligt alltså... Discovery Travel&Living varje kväll 21.00, även på kanal 9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0