Onsdag; Klippning och hemskheter

Nu har jag bestämt mig.
Jag ska klippa håret kort. Om två timmar är jag inte längre igenkännbar, so hold your pants up.


Så blev det.

Varför alla går runt och är sura på varandra och klankar på andra på internet har jag egentligen aldrig förstått. Måste vara så att man sätter sig vid datorn när man är sur, ser en blogg/inlägg av någon typ av människa som man, av någon anledning, har något emot, och när man sen läser och tolkar på sitt egna lilla vis, så blir man sedan sur. I all ilska som snurrar runt i huvudet så skriver man en arg kommentar hur hemsk den här människan är, och VIPS! ett steg nöjdare, för att man "sa ifrån" och för att världen efter den här kommentaren kommer att bli en bättre plats.
FEL!
Det blir en sämre plats. För varje argt ord du skriver så kommer du att såra någon, göra någon illa till mods eller göra någon annan förbannad. Skriv i koder om du är så sur, och publicera inget! Håll det för dig själv!

Och om du nu ska prata skit om någon. PRATA, skriv aldrig, för det blir BARA fel, Believe me!
Gå en promenad med en person du litear på och prata skit, gör det, eller ring henne/honom.
Men skriv inte ner det, för det är sådant som man kan få ångra senare.

Tips såhär på onsdagseftermiddagen . . .

Kommentarer
Postat av: Saiman

belive, snälla malin, beliEve... hahaha;D

2008-02-20 @ 21:10:25
URL: http://strokemyingenuity.blogspot.com
Postat av: malin

Määhmygoodh, I'm sorry I missed that single E.

2008-02-21 @ 15:31:14
URL: http://malinsel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0